zondag 29 juli 2012

Zondag 29 Juli

Het bloed laat vandaag heel voorzichtig zien dat het beenmerg weer leukocyten aan het maken is (witte bloedlichaampjes). Het is nog vroeg om te zeggen dat er zich een positive wending aandient, maar het geeft de burger wat moed. Ze wachten nog even met een niewe beenmergpunctie totdat een en ander zich duidelijker aftekent. Verder balanceren een aantal andere zaken in Ellen's lichaam op een wankel evenwicht. Daarmee is het nog steeds twijfelachtig of Ellen een tweede chemokuur aan zal kunnen, maar we moeten in deze situatie ook onze doelen dagelijks bijstellen.

Blijf duimen en kaarsjes branden: het lijkt te helpen!!!

21 opmerkingen:

  1. Beloofd!!!
    Het zijn soms de kleine dingen die het doen....
    Hou je taai.
    liefs Hanneke en Emile

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve allebei,
    Hoe klein ook de positieve veranderingen zijn, het is prachtig nieuws en bewijst eens te meer hoe sterk Ellen in het leven staat. Volhouden en we blijven aanmoedigen om te winnen.
    Liefs, Ellen en Jack

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk blijven wij duimen
    en branden kaarsen voor jullie
    dat is het minste wat wij kunnen doen!

    Groet
    Henny Kooijman (veenloper)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elk lichtpuntje is er een. Wij hopen dat er nog vele volgen. Wij checken dagelijks het blog voor positieve berichten en leven intens mee.

    Veel liefs

    John en Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kaarsjes en duimen: met hart en ziel, met man en macht, op volle kracht, met al het licht wat in me is
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed, Mart, dat je dit kunt melden. Zoals al eerder opgemerkt: ieder lichtpuntje is er een! We sturen licht, kracht, energie, liefde en al wat maar nodig is jullie kant op. Houd moed. We hopen dat al deze 'aanrakingen op afstand' jullie kunnen helpen. Liefs, Jan en Odile

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vanaf de zijlijn blijven we duimen en kaarsjes branden, we sturen 24 uur per dag krachtige positieve energie, liefdevolle gedachten en alles wat maar nodig is. We hopen dat deze kleine positieve wending zich voortzet, liefs Rene Janny

      Verwijderen
  7. Ook wij sturen alle liefde, positiviteit, energie en al het goeds!
    Hou vol!
    Enno en Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve allebei en alle anderen die met jullie meeleven.
    Wat een kracht zal dát geven, dat er zoveel mensen aan jullie denken en kaarsjes branden zodat jullie gesteund worden op deze moeilijke weg. Ons leven gaat "gewoon" door maar denk eraan dat wát wij ook doen, jullie met ons mee gaan.
    Steeds in onze gedachten, kus, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yvonne Hoope - van der Ven29 juli 2012 om 17:30

    Lieve Ellen en Mart,
    Vandaag heb ik een aantal bezienswaardigheden van Verdun bekeken en kwam zo ook in de Notre Dame, een prachtige kerk.
    Jullie begrijpen dat ik maar 1 ding kon doen en dat is een kaarsje aansteken...... het zal zeker helpen.
    Dikke kus voor jullie beiden en uiteraard ook sterkte toegewenst van Peter,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Berichtje was verkeerd terecht gekomen.

    Vanaf de zijlijn blijven we duimen en kaarsjes branden, we sturen 24 uur per dag krachtige positieve energie, liefdevolle gedachten en alles wat maar nodig is. We hopen dat deze kleine positieve wending zich voortzet, liefs Rene Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ellen en Mart ,volg jullie iedere dag en heb respect voor jullie beide ,groetjes Atie van de Veenlopers

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kom op Ellen, zo ken ik je weer laat zien dat je het kan. Laat het zo zijn dat ik morgen als ik bij je ben, jij en Mart me kunnen vertellen dat er weer een lichtpuntje bij gekomen is.
    Hou vol Ellen, lieve kusjes van mij, Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Ellen, beste Mart,

    Ellen gaat dit gevecht winnen! Ik weet het zeker.

    Sterkte,
    Willibrord

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Ellen en Mart,
    Ik blijf duimen, kaarsjes branden en aan jullie denken.
    Hiu vol Ellen, je vechten wordt beloond.
    Liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ellen en Mart, lieve vrienden we hebben vandaag veel aan jullie gedacht en over jullie situatie gesproken. We zijn dicht bij jullie. Sterkte van D&G

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Mart, de hele dag kijk ik uit naar jouw berichten op het blog. Wat doe je dat goed en wat ontzettend fijn dat je dit voor ons wilt doen. Zo voelen wij ons dichter bij jullie en niet volkomen machteloos en leven we intens met jullie mee.
    Veel liefs, Tru

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mart,
    Ik ben Wouter, een collega van Ellen op het kantoor in Barcelona. Wil je aan Ellen vertellen dat ik voortdurend aan haar loop te denken en dat ik met haar in gedachten gesprekken voer? Ik kan me het kantoor niet zonder haar voorstellen en dat doe ik dus niet. Ik probeer zoveel mogelijk positieve energie haar kant uit te sturen en hoop met heel mijn ziel dat ze dit gevecht wint! Ik heb haar nog heel veel te vertellen en moet nog een hoop grappen uithalen. Ik kreeg het nieuws nu pas te horen want ik ben een maand ziek geweest. Ellen, ik ben dan toch hard onderuit gegaan met de mountain bike en heb mijn rib, sleutelbeen, schouder en hand gebroken. Ik had ook een hersenschudding en een bloeduitstorting in mijn linkerbeen en rechterknie...een lachertje vergeleken met wat jij nu moet overwinnen. Beloof me dat je zal blijven vechten. Ik mis je heel erg! Hou je taai!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Ellen,
    In Belley en Artemare branden kaarsjes voor je.
    Liiefs en alle sterkte,
    Gustaaf, Marianne & Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Blijf vechten Ellen je kunt het je hebt een sportershart

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Energie!!!! Energie!!! Alles liefs vanuit Stockholm. Ellen, je kan het. Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen