donderdag 26 juli 2012

Donderdag 26 Juli

Een redelijke rustige dag. Wat resultaten van bloedwaardes die heen en weer fladderen. Sommige zijn iets gunstiger anderen weer wat minder. Een fysiotherapeut komt Ellen even helpen met het hoesten in de hoop dat Ellen eventueel slijm beter kan ophoesten. Hematologe en internist komen nog even langs om te kijken hoe het verhaal van gisteren is aangekomen.

Ellen is vandaag heel heel erg moe. Ze is uitgeput en kan nauwelijks praten, maar als ik vraag of ze nog de kracht heeft om te vechten gaan er twee duimen omhoog. Voor de rest zitten/liggen we te wachten op een wonder. En vanochtend zijn we het eens dat die bestaan: Dat wij elkaar gevonden hebben is een wonder en ik ben natuurlijk bevooroordeeld, maar ik vind Ellen zo wie zo een wonder.

4 opmerkingen:

  1. Dear Ellen and Mart

    My thoughts are with you and I have my thumbs up! Your strength and positive attitude is amazing. Ellen - keep fighting and keeping your thumbs up. Mart - I agree that Ellen is brilliant - one of the kindest, most thoughtful people you could hope to meet.

    Love from the UK
    Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, Susan, for your kind words. Have been learning Dutch or is someone translating for you? :-)

      Verwijderen
  2. Lieve allebei,
    Mart, jij bent eveneens een wonder, en waar twee wonderen samen komen, is een derde mogelijk!
    Het is be-wonder-enswaardig hoe jullie steeds weer kracht en moed weten te putten uit elkaar.
    Liefs en kracht voor jullie allebei,
    Jan en Odile

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ellen en Mart,

    Ik ken Ellen vanaf 1990 toen ik bij HP kwam werken en daarna hebben we altijd op de een of andere manier zakelijk wel met elkaar te maken gehad, traffic, collections, voornamelijk de HPPV en daarna de gezamelijke overstap naar Agilent.
    Ik ben in 2002 weggegaan bij Agilent maar gelukkig is het contact voortgezet via losse eetafspraken, bezoekjes bij elkaar en onze "beautyclub" samen met Yvonne, Ingrid, Nel en Linda.
    Ik zit me altijd te verheugen op de verhalen over iedereens leven of het nou heel leuk is of heel verdrietig ieder krijgt zijn tijd om haar verhaal te vertellen, we lachen ons gelukkig ook suf.
    Jij vindt Ellen een wonder nou dat geldt ze zeker ook voor mij , die positieve instelling, hoe zorgzaam naar een ander toe, altijd attent , als ik iets wilde weten ,stuur Ellen maar een mailtje of smsje want zij weet het wel, ze krijgt veel kaarten maar ik denk dat wij niet kunnen tellen hoeveel kaartjes Ellen al heeft gestuurd.We hebben veel met elkaar gedeeld en helaas moet ik dit van een afstand met haar/jullie delen via deze blog, maar er is geen minuut van de dag dat ik niet aan haar denk en ik ben heel verdrietig, ik moet bezig blijven anders dwalen mijn gedachten af naar haar, wat is dit ingeslagen als een bom.
    Die duimen van mij die groeien op dit moment en zelfs mijn huidige collega's duimen mee.

    Ik wens Ellen en jou Mart nog meer (veer)kracht toe, hopen dat die wonder voorbij komt en niet te vergeten ook Ellen haar moeder en zussen eo ook heel veel sterkte!!!

    Veel liefs en een hele dikke knuffel voor Ellen,
    Anita van Markestijn

    BeantwoordenVerwijderen