dinsdag 24 juli 2012

Dinsdag 24 Juli (deel 1)

Zo rond 7.00 uur werd er op mijn kamerdeur geklopt, dat Ellen het wel fijn zou vinden als ik bij haar zou komen. Ik werd wakker gemaakt en dus maar meteen in de kleren gesprongen (heb later nog wel gedoucht, hoor).

Eenmaal op de kamer blijkt dat Ellen weer van de beademing af is. Ging kennelijk zo goed gedurende de nacht dat dat niet meer nodig was.Ze hebben nog regelmatig slijm weggezogen, maar Ellen ademt nu veel rustiger en heeft ook nog wat kunnen slapen.

5 opmerkingen:

  1. Mart, nog steeds erg diep respect voor je. En natuurlijk voor Ellen, van het lopen bij de Veenlopers met haar weet ik dat ze een enorme knokker is, en dan altijd met een brede lach op haar gezicht terwijl ik zwaar aan het afzien was. Het zal niet snel gaan, maar ze komt terug, reken daar maar op! En dan mag ze me altijd luid lachend voorbij rennen... ik zal niet klagen. Houd taai, dikke kus voor Ellen (Alley Oop noem ik haar altijd op de club). van Frankey.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Henk van Lammeren24 juli 2012 om 12:10

    Hi Mart, nou dat is met recht even opgelucht ademhalen stel ik me voor. Ik volg jullie met bewondering. Hoop dat Ellen geen last heeft van het warme weer en dat jij er een beetje van kan genieten. Groeten! Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk, dat geeft de burger weer moed, nietwaar?Het is een hele klus waar jullie voor staan, maar wat ligt ze te knokken, met jou aan haar zijde.Petje af voor jullie alletwee.Hou moed en en dikke ls voor haar.

    Groetjes en beterschap uit Den Helder,
    Hanneke en Emile.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Mart en Ellen,
    Lees hier op mijn vakantieadres, mijn email en lees het bericht van de vereniging de Veenlopers, dat Ellen erg ziek is, heb met een brok in mijn keel je berichten gelezen, wat heftig allemaal! voor Ellen, maar zeker ook voor jou.
    Wens jullie heel veel sterkte!
    Met vriendelijk groet,
    Joke Heeringa (mede lid van de Veenlopers)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Mart en Ellen,
    Wat zijn jullie dapper. Heel veel sterkte en geluk samen.
    We denken aan jullie!
    Veel Liefs
    Linda Schutte
    En natuurlijk iedereen bij GrafiMedics

    BeantwoordenVerwijderen