dinsdag 24 juli 2012

O ja...

...en ik vergeet nog te melden dat Ellen zich toch wel erg zorgen maakt over de mensen die in deze tijd toch eigenlijk een kaartje hadden moeten ontvangen: Leon, Julie en al die anderen die jarig of geslaagd zijn :-)

Heb nog een foto van Ellen gemaakt hier in deze indrukwekkende en hypermoderne IC, maar jullie moeten het even doen met haar uitzicht. De IC zit op de bovenste etage van het ziekenhuis met een binnenplaatsje. Daar staat een picknick tafel waar (op een mooie dag als deze) het personeel zit te lunchen of koffie zit te drinken.

3 opmerkingen:

  1. Dat bedoel ik dus, dat is Ellen ten voeten uit: zich zorgen maken dat ze niet heeft gereageerd naar iemand toe op wat voor manier dan ook.
    Ellen dit zal niemand jou kwalijk nemen nu even eerst aan jezelf denken, maar ja dat ben jij dus ook !!jij kan zoveel dingen tegelijk ( ben op een positieve manier jaloers op jou) jij kan dat gewoon!!

    Ellen blijf knokken, mag lang duren mag kort duren, de Ellen die ik ken gaat dit Winnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh sorry vergeten: Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah dat is helemaal nergens voor nodig! Ik heb met liefde op me verjaardag een kaartje naar Ellen gestuurd! Ellen, je bent altijd zo attent en ik weet dat je ons niet vergeten bent. Alhoewel ik dat heel goed zal begrijpen. El, blijf vechten dan komt het goed!
    x Julie

    BeantwoordenVerwijderen