dinsdag 17 juli 2012

Dinsdag 17 juli (deel 3)

Tja, Ellen heeft er rnu een schimmel bij (waarschijnlijk in haar longen). Daar moet morgen nog even een scan van gemaakt worden. Het klinkt allemaal heel vervelend, maar ze zijn hier op de afdeling veel gewend met al die mensen die geen afweersysteem hebben.

Ellen is aardig aan het eten, maar een zere tong zit haar een beetje in de weg. Ze weten welke bacterie dat veroorzaakt en krijgt daarvoor nu antibiotica. We hopen van harte dat dat snel gaat werken.

Let ook even op de foto in deel 1 van vandaag, die ik heb toegevoegd.

3 opmerkingen:

  1. Hi Mart & Ellen, Mart HIEPERDEPIEP en van harte gefeliciteerd. Ik zie via de foto 48 !!!!!
    Hi Ellen, ik hoorde van Bert gisteravond al dat je heel goed je best aan het doen ben met het aansterken/eten - GOED JOH.....
    Ik kom snel weer langs. Ben zelf een beetje verkouden en ik neem absoluuut geen risico's. Dan maar via deze weg. Ik word goed op de hoogte gehouden via de blog. Alvast een hele goede nacht en tot morgen via deze weg. XXXX van ons allen uit Aardappelveen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Mart en Ellen, fijn om even een foto van jullie te zien. Het voelt nu toch een beetje op bezoek. En die taart ziet er ook heerlijk uit, Ellen ik snap dat je daar een flinke punt van hebt genomen. Vervelend al die bijverschijnselen dat je daar nu ook mee belast moet worden. Maar het is al vaker gezegd, El, je bent sterk en een doorzetter en met Mart naast je hebben we alle hoop dat het gaat lukken. Mart van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een leuke idee van Ellen om je bed te laten versieren. Dat is weer onze Ellen. Wij zijn ook heel blij met dit blog zo blijven we goed op de hoogte. Lieve Ellen in gedachten zijn we bij je. Heel veel sterkte, jij ook Mart. Liefs André en Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yvonne Hoope - van der Ven17 juli 2012 om 21:55

    Lieve Ellen en Mart,
    Op de valreep nog felicitaties voor Mart z'n verjaardag van Peter en mij. We liggen met de boot momenteel in Maastricht en hebben daar WiFi zodat ik uitgebreid op dit blog kan kijken. Wat lief, Ellen, dat je Mart z'n bed hebt laten versieren. Dat geeft wel aan hoe sterk je bent want anders had je daar echt niet aan gedacht. En wat gezellig dat jullie van die taart hebben kunnen snoepen. Leuk hoor,die foto van jullie saampies. Als ik het goed lees is het heuvel op, heuvel af. Dan weer een positief bericht, dan weer even een tegenvaller. Zo zal het wellicht de komende periode vaak zijn. Toch denk ik dat het goedkomt. Met de vechtlust van jou, Ellen en de liefde en toewijding van Mart is er hoop. Ook wij zijn in gedachten bij jullie en ik hoop regelmatig kans te zien om dit blog te lezen en dus op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen. Heel veel stertke toegewenst, ook namens Peter en een dikke zoen voor jullie beiden, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen