dinsdag 31 juli 2012

Ellen van Gijsel-Cornelisse

Over de hele wereld branden veel kaarsen voor Ellen, maar het kaarsje in kamer 14 op Hematologie is helaas gedoofd. Klinkt gek, maar na een gezellige avond aan haar bed, waarin we herinneringen met elkaar hebben opgehaald, blies Ellen net even voor middernacht haar laatste adem uit. Karin en ik waren ons aan het klaar maken om naar bed te gaan en Ellen besloot kennelijk ook dat het tijd was.

Mijn kanjer heeft niet opgegeven, maar haar lichaam wel. Deze wereld zal nooit meer dezelfde zijn............



12-12-1960        Ellen van Gijsel-Cornelisse        30-7-2012

77 opmerkingen:

  1. Marcella Petrarca31 juli 2012 om 09:59

    Ik vind het verschrikkelijk voor iedereen die zoveel van Ellen hield, en dat zijn er zo veel. Ik had eigenlijk niet verwacht dat Ellen te verslaan was en haar geest was inderdaad niet aan het opgeven toe. Zo'n zachtaardige liefhebbende ziel, wat een zonde dat zij zo kort had hier. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte in de komende periode. Mijn gedachten, mijn hart gaat naar jullie uit.
    - Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kanjer, wat heeft ze gevochten, maar het mocht niet zo zijn..... Woorden schieten hier te kort. Gecondoleerd en heel veel sterkte.Liefs Hanneke en Emile

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Mart en familie,

    Heel veel sterkte met dit enorme verlies, wat zal Ellen een groot gat achterlaten in ons aller leven! Wat heeft deze kanjer gestreden.
    Woorden schieten tekort vandaar onderstaand gedicht:

    We weten het niet
    We zullen het nooit begrijpen.
    Waarom een mensenleven wordt bekort
    Waarom de ene bloem tot vrucht mag rijpen,
    De ander reeds in de knop verdort.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De wereld heeft weer een lieve schat minder.. Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste familie en dierbaren van Ellen, mijn oprechte medeleven bij het heengaan van jullie Ellen. Hoewel zij mijn collega was van helemaal aan andere kant van gebouw, heb ik veel mogen delen in haar levendigheid en vriendelijkheid tijdens de vergaderingen van ons personeelsverening en bij de lunches in de kantine (dat zij als enige van haar team regelmatig 'boven' at, samen met ons).

    Ik wens jullie veel sterkte in de komende tijd, en in de moeilijke periode van rouw en afscheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gecondoleerd met dit enorme verlies, wij wensen jou en alle naasten veel sterkte toe. Wij zullen Ellen met haar enthousiasme voor het lopen en spontaniteit (tijd voor een praatje met iedereen) gaan missen bij de Veenlopers.

    Maarten, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mart en familie, heel veel sterkte met het verlies van Ellen. Wij zullen haar missen.

    Hans en Evie Obbens

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Mart en familie,

    Ik kan het niet geloven, Ellen zal altijd met ons zijn.

    Gecondoleerd met dit onbeschrijvelijk verlies.

    R.I.P. lieve schat!

    Adriana, Roy, Max en Liz Strikkers

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Verslagen, verdrietig, en ontgoocheld zijn we door dit bericht. Wij gaan een dierbare vriendin node missen. Mart en familie, gecondoleerd en heel veel sterkte.
    Linda & Ed

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gecondoleerd en heel veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste familie en vrienden van Ellen, met pijn in mijn hart wil ik jullie mijn oprechte medeleven tonen met het heengaan van Ellen. Ik zal haar lach en oprechtheid missen.

    Ik wens jullie veel sterkte in deze moeilijke periode.
    Wouter

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gecondoleerd met dit enorme verlies Mart. Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Ik ga Ellen heel erg missen tijdens mijn rondjes hardlopen.

    Frankieboy (zo noemde Ellen mij altijd...)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier zijn geen woorden voor, alleen maar gepaste stilte. Lieve Ellen, wat ga ik je missen. Onze jaarlijkse uitjes met de HPPV meiden zullen nooit meer hetzelfde zijn.

    Heel veel sterkte voor jou Mart, ook voor de naaste families. Het is nog steeds niet te bevatten dat dit is gebeurd ....

    Liefs, Ingrid en Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jetty en Peter31 juli 2012 om 10:47

    Lieve Mart, familie en vrienden,

    Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.
    Wij zijn geschokt, ook door snelheid waarmee alles is gegaan.

    Jetty en Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mart, heel veel sterkte met dit grote, niet te bevatten verlies. Ellen blijft een prachtig, lief mens.
    Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, Rene en Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gecondoleerd met dit enorme verlies , ik zal die glimlach nooit vergeten.

    Heel veel sterkte

    Jeroen Snelling Berg

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beste Mart en familie,

    Woorden schieten te kort.
    Gecondoleerd en alle sterkte met het verlies van jullie dierbare Ellen.
    We denken aan jullie en delen jullie verdriet.

    Dick en Ingrid van Nienes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Mart,
    Ik ben geschokt..wat heeft Ellen gevochten. Wij wensen jullie heel veel sterkte..
    Liefs Anoek en Bjorn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Mart, lieve familie van Ellen en Mart,

    Ik ben sprakeloos, geschokt en verdrietig. Ik kan het niet uitstaan dat mijn lieve loopvriendinnetje is overleden. Wat zal ik haar missen! Ik wens jou Mart en familie heel veel sterkte toe om dit enorme gemis te dragen.

    Liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Henk en Anneke31 juli 2012 om 11:04

    Lieve Rina, Mart en familie,
    Die sterke meid heeft geknokt maar helaas de strijd verloren!
    Heel veel sterkte met dit grote verlies voor de komende periode, het is niet te begrijpen hoe snel dit is gegaan.
    Liefs Henk en Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mart,

    Gecondoleerd ze was en blijf een mooi mens
    wens je veel sterkte en kracht toe in de komende tijd.

    Henny Kooijman

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gecondoleerde en veel sterkte

    Martien Lek (de Veenlopers)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mart...wat vreselijk e hoe groot is het verlies voor jullie. Ik wens jullie allen heel vee sterkte toe in de komende tijd. Ze was een kanjer. Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ashwin Thakoersingh (Securitas)31 juli 2012 om 11:17

    Beste familie en vrienden van Ellen,

    Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van Ellen.

    Bijzondere mensen sterven niet zij gaan wel maar blijven toch voor altijd......

    Heel veel Sterkte Ashwin Thakoersingh (Securitas)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mart, familie en vrienden, heel veel sterkte met het verlies van Ellen. De foto is precies zoals ik haar blijf herinneren, altijd vrolijk, altijd de lach, altijd klaar staan voor iedereen... een heel bijzonder en lief persoon.

    Maaike en Elfried

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Richard, Bianca en Sara31 juli 2012 om 11:19

    Beste Mart,

    De wereld staat heel even stil.
    We zullen haar aanwezigheid en lach heel erg missen.

    Sterkte met dit grote verlies,

    Richard, Bianca en Sara.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jouw lach Ellen, als een vrolijk vogeltje, je sprankelende blik, je onbegrensde aandacht voor anderen, jouw vriendelijkheid en levenslust. Wij hebben ervan genoten! Op aarde was je al een engel, nu ben je het echt. Lieve Mart, konden we maar jouw pijn verzachten. Liefs Han en Anite

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieve Mart,
    Mijn lieve, grote nicht is er niet meer... Ik ben verdrietig... Wat hebben jullie samen gevochten. Wat een kracht en doorzettingsvermogen. Heel bijzonder hoe je deze ongelijke strijd hebt verwoord in dit blog. Bedankt daarvoor. En nu is ze er niet meer... Wat een verdriet... Sterkte voor iedereen die van Ellen hield.
    Margreet Louissen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Mart, lieve familie van Ellen en Mart

    Deze onbeschrijflijke kanjer die nooit enige strijd op wilde geven heeft uiteindelijk toch nog verloren. Dit doet pijn, heel veel pijn, onbeschrijflijk veel pijn. Heel veel sterkte met dit grote verlies van deze fantastische altijd lachende vrouw. Onze gedachten zijn bij jullie.

    Dick, Marianne en Maaike Stapper

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mart, heel veel sterkte man. Natuurlijk ook voor de naaste familie en vrienden. De verslagenheid is groot hier op kantoor. Ellen's vrolijke, altijd positieve en zorgzame aanwezigheid missen we nu al.

    Henk van Lammeren

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beste Mart en familie van Ellen,

    Gecondoleerd met het verlies van de lieve, altijd lachende, klaarstaande voor iedereen, eerlijke, spontane en vrolijke Ellen.
    Ze zal niet meer op deze wereld zijn, maar de vele goede herinneringen aan haar zijn zullen blijven voortleven

    We leven met jullie mee en wensen jullie enorm veel sterkte en kracht.

    Fam. Moussa

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Peter Krabbenborg31 juli 2012 om 12:15

    Beste Mart,

    We kennen elkaar nog niet zo lang en ik weet ook niet goed wat ik nu tegen je zeggen moet. Maar Ellen was, is en blijft een kanjer! In de korte tijd dat ik jullie ken als collega heb ik gemerkt hoe betrokken Ellen was bij haar collega's en andere medemensen. Jullie hebben mij gesteund als geen ander bij mijn Alpe d'huzes actie op 7 juni jl. Dat juist haar dit noodlot heeft moeten overkomen was toen nog ondenkbaar en is ongelofelijk. Ik wens jou en ook de verdere familie heel veel sterkte toe bij de verwerking van dit grote verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lieve Mart,

    Woorden zullen nooit in staat zijn gevoelens uit te drukken zoals ze bedoeld zijn. Er zullen ook nooit genoeg woorden voor zijn.....

    We gaan deze kanjer heel erg missen.

    Liefs, Ellen en Jack

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lieve Mart en Familie,
    Heel veel sterkte! We denken aan jullie!
    Liefs
    Linda Schutte
    namens GrafiMedics

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beste Mart,

    gecondoleerd met dit onbeschrijflijke verlies.
    Wij zullen ons Ellen blijven herinneren zoals ze op de foto staat, lief, vriendelijk en warm.

    Heel veel sterkte.

    Tonny en Piet Verdouw

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Beste Mart en familie van Ellen,

    Gecondoleerd met het verlies.

    Ik kan het niet geloven. Altijd zo gezond,sportief en vitaal. We zullen Ellen Missen. Ze was er altijd voor iedereen. Veels te snel heen gegaan.Ze zal altijd in onze harten voortbestaan.

    Ik wens jou en ook de verdere familie heel veel sterkte toe bij de verwerking van dit grote verlies.

    Bjarne Nooter

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Lieve Mart en familie,

    Wat is dit Moeilijk. .
    Afscheid te moeten nemen van Ellen die zo open, spontaan en goedlachs is. Deze engel had het verdient om te winnen.

    Mart heel veel sterkte met dit onbeschrijvelijke verlies.

    Liefs Harry en Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. beste Mart en familie,
    Ongelofelijk, wat is dit dit schrikken.Het is niet te bevatten. Wat zullen we haar geestdrift en enthousiasme missen. Voor jou en de familie alle sterkte de komende tijd. het zal een enorm gemis zijn.We leven met jullie mee.
    Frans Bosman - de Veenlopers

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dear Mart
    I was so upset to hear the sad news. I send my sincere condolences to you and to Ellen's family. It is terrible that such a kind, sweet person has been taken from the world.
    Love from the UK
    Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gecondoleerd en heel veel sterkte.

    Ricardo van 't Schip

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Karin van Zijtveld31 juli 2012 om 14:40

    Lieve Mart en familie,

    Sprakeloos...wat een enorm gemis, ook voor ons als Veenlopers! We zullen haar vrolijkheid, enthousiasme en attentheid missen en leven met jullie mee.

    Liefs,

    Karin, Paul en Fenna

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Beste Mart en familie,

    Wat een verdrietig bericht. Ik wens jullie veel sterkte, kracht en moed om het verlies van Ellen een plek te geven.

    Hartelijke groet,

    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Beste Martin,

    Ellen is over haar lijden heen,wat heeft zij gevochten!!
    Nol en ik wensen je veel sterkte de komende tijd met het grote gemis van zo een sterke en lieve vrouw.
    groeten,Nol en Rieky Selder.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Lieve Mart, en familie
    Wij zijn erg geschrokken hoe snel alles gegaan is.
    We hebben Ellen gekend als een warme lieve persoonlijkheid .
    Heel veel sterkte in de komende periode.
    Liefs Monique en Ed

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Luyckx - Kerkhofs31 juli 2012 om 15:33

    Nooit meer je lieve lach
    Nooit meer je leuke verhalen
    Nooit meer je moederlijke woorden
    Nooit meer je humor
    Nooit meer je nieuwe ideeën

    Nooit meer ...


    Gecondoleerd vanwege Tom, Veerle en de kinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Beste Mart,

    Wat een een ongelooflijk heftig nieuws. Ik ken Ellen (en jou) via HP van o.a. hardlopen bij Gerard en Computastars waar we het altijd gezellig hadden. De laatste tijd zag ik haar nog wel eens bij de Triangel als ze haar oppaskinderen kwam ophalen. Ik wil jou heel veel sterkte en kracht wensen bij het verwerken van dit grote verlies.

    Caroline Entjes - Bart

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Marco Scholten31 juli 2012 om 15:43

    Gecondoleerd met dit verlies

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Beste Mart,

    Pas gisteren vernam ik dat Ellen’s gezondheid niet goed was, en vandaag reeds dit droevig nieuws.
    Dit moment kan ik enkel zwijgen en naast je staan, met mijn stil medeleven.
    Ik wens jou en Ellen’s familie veel sterkte in deze moeilijke momenten.

    Godelieve Minet

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Mart,

    Wat zullen wij Ellen missen en wat wensen we jou veel sterkte toe in deze komende zware tijd. Wij leven met je mee en het lopen bij de Veenlopers zal vanaf nu toch altijd anders voelen zonder Ellen.
    Zij stond altijd voor iedereen klaar en had voor iedereen altijd een vriendelijk en hartelijk woord klaar. Mart veel sterkte toegewenst voor jou en de rest van de familie
    Henny en Yvonne Buijing (veenlopers)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Lieve Mart

    Wat zullen we Ellen allemaal missen, haar spontaniteit, haar enthousiasme.
    Heel heel veel sterkte

    Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  51. beste Mart
    wat hebben wij meegeleeft met jullie de afgelopen weken,
    en wat is het triest geeindigd,
    heel veel sterkte van ons

    nol en anja (veenlopers)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ook vanuit Barcelona heel veel sterkte toegewenst met dit verlies. Alhoewel ik Ellen niet persoonlijk kende, hadden we wel regelmatig contact via de telefoon/email. Een levenslustige vrolijke dame, die erg gemist zal worden. En erg attent met haar collegae uit Barcelona, aan wie ze ieder jaar Sinterklaascadeaus opstuurde. Mijn condoleances.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Lieve Mart,
    Aan de grond genageld, terwijl we wisten dat het niet goed ging,zijn we toch verslagen dat Ellen dit gevecht niet heeft mogen winnen. Aan
    jou, Rina, Karin, Irene en cisca en verdere geliefden, heel veel sterkte toegewenst, nú en in de tijd die komen gaat.
    Hans en Thea de Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Beste Mart en familie,

    Heel veel sterkte met dit grote verlies.
    Onwerkelijk en ons "HP-beautyclubje" zoals wij het noemen zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Ellen.

    Anita van Markestijn

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Lieve mart
    Wat hebben we gehoopt en geduimt de afgelopen dagen erg triest dat het niet gelukt is.Ellen was goed voor iedereen.We wensen je veel sterkte voor de komende tijd.Liefs van Jan en Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Beste Mart,
    Er is zoveel wat we voelen maar zo weinig dat we kunnen zeggen.
    Groot was haar inzet, maar de tijd was veel te kort.
    Veel sterkte

    Carl & Els Heyneman en kinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Beste Mart,

    Zoals zovelen sprakeloos dat dit in korte tijd kan gebeuren. Ik wens jou en de familie heel veel sterkte de aankomende tijd om dit verlies te gaan (proberen) verwerken. De foto weerspiegelt mooi hoe Ellen was, en zij zal zeker gemist worden onder de collega's en vele andere mensen.

    Eveline Sluijmers

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Beste Mart en familie,

    Ik ben zeer geschrokken van dit trieste nieuws! Ellen heeft veel voor mij betekend tijdens mijn tijd bij HP/Agilent en heeft mij opgevangen tijdens mijn ziekte jaren geleden. Ik had hetzelfde voor haar willen doen. Ze is in mijn gedachten. Ik wens jullie alle sterkte! Vanuit Curacao, Floor Stoker

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Verslagen lezen wij zojuist dat Ellen het niet heeft gered ondanks haar enorme vechtlust.
    Zo oneerlijk, zo onbegrijpelijk....
    We leven erg met jullie mee en wensen jullie heel veel sterkte!
    Liefs, Marc en Edine

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Lieve Mart en familie,

    Wat is het schrikken, dit nieuws.
    Aan Ellen heeft het niet gelegen en we zullen haar missen!
    Gecondoleerd.

    Heel veel liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Yvonne en Peter Hoope31 juli 2012 om 19:45

    Tja, je blijft hopen en gaat er van uit dat het Ellen gegund is om dit gevecht te winnen maar het tegendeel is waar. Wat ben ik intens verdrietig dat ik Ellen niet meer heb kunnen zien om persoonlijk afscheid te nemen maar het is niet anders. Veel erger is het voor jou, Mart en haar familie. Zij missen een hele lieve vrouw, (schoon-)dochter en (schoon-)zus.
    Ik zal me Ellen blijven herinneren als een spontane en toegewijde vriendin die altijd aan anderen dacht en pas daarna aan zichzelf. Ze was zo ontzettend lief.
    Onze beautydagen en andere uitjes zullen nooit meer hetzelfde zijn zonder jou, Ellen.
    Lieve Ellen, rust zacht lieverd, ik zal je ontzettend missen en als er een hemel bestaat dan verdien jij die dubbel en dwars !!
    Yvonne en Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een vreselijk trieste afloop, we zijn sprakeloos. Ellen, die altijd klaar stond voor iedereen! We kennen Ellen als een heel mooi en bijzonder persoon. Lief, spontaan, altijd begaan met anderen. Moeilijk te bevatten allemaal. Rust zacht, Ellen! Mart en familie, heel veel sterkte met dit verlies. Marja & Rolf

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Terug van een dag in de bergen, thuis als eerste het blog checken om te kijken hoe het met Ellen is. Ongeloof. Verslagenheid. Verdriet. Wel ongelofelijk blij dat ik bij de laatste Agilent Sailing Day in een sloep op de Vecht heel lang met haar gepraat hebt, vooral over onze gemeenschappelijke passie, hardlopen. Zo blijft ze in mijn herinnering, spontaan, vrolijk, goed lachs, enthousiast. Mart en familie gecondoleerd, heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

    John en Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat moet ik zeggen Mart, hoe moet ik dit verwoorden, zo ongeveer 37 jaar vriendschap, zomaar weg! Ellen die het alles onder controle had, geen verjaardag van mijn kinderen vergat altijd een kaartje, Ellen die mijn bijstond een jaar geleden en mij hielp met raad en daad, Ellen was er gewoon als je haar nodig had.
    Niet meer even lekker lunchen of voor onze verjaardag gezellig samen eten.
    En gisteren mocht het ook niet zo zijn om elkaar nog een keer even te zien, wat natuurlijk heel begrijpelijk is.
    Mart voor jou wordt het nu pas echt zwaar. heel heel heel veel sterkte voor jou en natuurlijk ook voor mams, Karin, Irene en Ciska.
    Heel veel liefs van mij, Karin Bouwman.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Beste Mart en familie,

    Een niet te bevatten bericht.....
    Ik wens jullie alle kracht en sterkte bij de verwerking van dit verlies. Een prachtige foto, dat is Ellen!

    Marc Heijer

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Mart,
    Ik weet ook niet wat ik zeggen kan, alleen dat het me spijt dat het zo afgelopen is. Veel sterkte and kracht toegewent in the komende periode. Voor tante Rina, Karin&Fons, Irene&Tom, Cisca&Lex and de nichtjes and neefjes die ze zo lief had, veel hugs voor jullie allemaal vanuit Chicago, Yvonne and Dave

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Beste Mart,

    Wat een groot verlies. Zo plotseling, zo snel, zo oneerlijk. Ik heb Ellen bij HP leren kennen als een zeer fijne collega. Ik wens jou, de familie en vrienden heel veel sterkte.

    Ella van der Jagt - van der Meer

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Lieselotte Vantomme1 augustus 2012 om 10:55

    Beste Mart,

    Wat een vreselijk nieuws, moeilijk te geloven.
    Wat zullen we Ellen missen.
    Onlangs was ik nog eens bij Agilent en meteen, zoals we Ellen kennen, kreeg ik een stuk taart voorgeschoteld en vele enthousiaste verhalen.
    Ik zal altijd met een glimlach terugdenken aan de fijne tijd met Ellen.

    Heel veel sterkte Mart en familie.

    Lieselotte

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Het kantoor is niet meer hetzelfde zonder Ellen!!!..
    Ze was altijd zo sociaal en meelevend. Gezelligheid ten top aan de lunchtafel met haar geklets :-),..en wanneer er iemand met pensioen ging was Ellen altijd de initiatief nemer om er een mooi feestje van te maken.
    Het was een feest om Ellen als collega te hebben.
    Ook kon ze het niet laten om mee te doen met de tafeltenniscompetitie;...ondanks dat het niet haar sport was.
    Je kon zien dat het echt een vechter was! En dat hebben we nu ook gezien!!!
    Helaas deze (oneerlijke) strijd verloren...
    We zulllen Ellen missen!

    Mart, familie & vrienden ik wens jullie heel veel sterkte!!!

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Beste Mart,

    We hebben je indrukwekkende blog intensief gevolgd en voelden het onafwendbare naderen. Verjaardagen in Sassenheim, waar we jullie vaak zagen, zullen niet meer helemaal dezelfde zijn. We hopen jou nog veel tegen te komen.
    We zullen die altijd opgewekte, actieve en betrokken Ellen missen.
    Heel veel sterkte de komende tijd,

    Ad en Netty Castel.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Beste Mart,

    We hebben zojuist het verschrikkelijke nieuws over het verlies van Ellen gehoord. Volslagen sprakeloos en vol ongeloof zitten we hier nu op nummer 25.

    Ellen, zo spontaan, zo betrokken, zo sportief, zo actief, altijd een glimlach!

    We wensen je heel veel sterkte met het verwerken van dit onmenselijke verdriet!

    Mirjam & Peter

    PS. Het is een cliché maar echt niet minder gemeend. Als er iets is, let us know!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Beste familie van Ellen,

    Door mijn dochter Yvonne Noppert heb ik Ellen leren kennen.Ze had gehoord dat Yvonne d'r Vader vorig jaar was overleden.En regelde gelijk dat er ook voor hem een kaarsje zou branden diezelfde avond het was de laatste dag van de avondvierdaagse die zei natuurlijk ook liep met 'haar' kinderen .Een mooi mens ................zo niet eerlijk.
    Ik wens de familie heel veel sterkte.

    Niemand die mij kent, maar Ellen heb ik mogen leren kennen.
    En dat alleen was al een voorrecht. Rust zacht lieve Ellen.

    Moeder van Yvonne Noppert

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Beste Mart en familie van Ellen,

    Verslagen en verbeisterd ben ik over dit tragische bericht.
    Ellen de spil in het leven, had nog zoveel plannen.
    Nu is ze er niet meer.

    Bij het afscheid voor de welverdiende vakantie gaf Ellen aan dat ze moe was en lekker ging rusten.
    Samen met Mart.
    Lieve Ellen nu doe je dat alleen...... Dat was niet je plan.
    Rust zacht waar je ook bent en ik denk dat waar je ook bent weer heel veel mensen een warm hart toe draagt.
    Mart en familie heel veel sterkte met dit verlies.

    Ik zal in Italië een kaarsje voor je laten branden

    Wendy Leeseman Sodexo Agilent

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Rust zacht Ellen!

    Ik wens de nabestaanden heel veel sterkte toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Met grote verslagenheid kwam het nieuws bij Ben Sepers aan. Met Ellen heb ik jaren samen gewerkt, een vrouw die altijd zo social bewogen was voor al die andere mensen om haar heen en we hebben ook best veel gelachen over zaken die rond de order verwerking gebeurde. Ik ben momenteel voor HP in Wenen en wens MART en de directe familie erg veel sterkte met het verwerken van het verlies van zo een fijn mens. Dinsdag zal ik met gedachten zijn bij haar en de familie hier in Wenen. Bedankt ELLEN voor alles wat je voor ons allemaal betekent hebt. Rust zacht. Ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ellen heb ik leren kennen bij HP, waar ze sportte in de fitnessruimte die we hadden ingericht. Zo'n lieve, vrolijke, positieve, open meid! Later kwam ik haar tegen, bij de dam tot damloop, tijdens het hardlopen in het dorp.. De gesprekken die we zo onderweg hadden bevestigde het beeld dat ik van je had. Ellen, het spijt me dat ik je niet beter heb leren kennen, maar je spontaniteit en levensinstelling zal ik niet vergeten! Rust zacht... Saskia Koster

    BeantwoordenVerwijderen