woensdag 25 juli 2012

Mijn Kanjer....

Was niet van plan nog een update te sturen, maar dit moet ik jullie toch melden:

Artsen zijn nog langs geweest om een en ander nog eens rustig uit te leggen nadat we van de eerste schrik zijn bijgekomen. Mijn samenvatting: "Dus we kunnen alleen maar heel hard duimen?" werd bevestigd door de hematologe. Daarmee stak Ellen in bed haar duimen omhoog en vroeg alle aanwezigen dat ook te doen (Fons, Karin, hematologe, internist, zaalarts in opleiding, verpleegkundige en ikzelf) en zei toen "We gaan er voor!!!!"

Ongelooflijk wat een kracht. De hematolge kon afsluiten met: "Aan u zal het zeker niet liggen!" en zo is het.

Iedereen moet mee doen: Duim je suf komende dagen!!!!!

14 opmerkingen:

  1. Yvonne Hoope - van der Ven25 juli 2012 om 18:28

    Geen dag uit is Ellen uit mijn gedachte en wat fijn dan ook dat ik regelmatig mijn mail kan checken in een haven waar ze WiFi hebben. De update van jou, Mart, zijn heel waadevol en ik ben dan ook blij dat je tijd neemt om iedereen op deze manier deelgenoot te maken van wat jij maar vooral Ellen allemaal moet doorstaan. Dat het een kanjer is, weten we natuurlijk al heel lang en dus duimen we de komende dagen (extra) mee in de hoop dat Ellen weer de nodige kracht opbouwt om te vechten tegen deze vreselijke ziekte. Ik, maar ook Peter, wens jullie weer veel sterkte toe. Dikke kus voor jullie beiden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij doen mee,zo hard als we kunnen.Konden we maar meer doen.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel slim, ik heb er geen afzender bij gezet.Heel veel sterkte en een hele dikke kus voor jullie alletwee.
      Liefs Hanneke en Emile

      Verwijderen
  3. Ineke Radecker25 juli 2012 om 20:09

    woorden tekort en tranen te over.
    We leven intens met jullie mee en ook wij
    blijven blijven blijven DUIMEN
    Liefs van Jan & Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Ellen en Beste Mart,
    Ik heb vanavond in alle rust de laatste informatie op het blog gelezen en vind het zeer waardevol om zo op de hoogte te blijven. Wat je schrijft, Mart, roert mij diep. Wij denken en praten veel aan en over jullie. Wat een vechtlust! Terecht ook, want het niet winnen van deze strijd mag geen optie zijn. Dat mag niet gebeuren. Daarom duimen wij ook van harte mee voor onze dierbare vriendin. Mede namens, Linda en Sophietje, Sander.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Ellen en Mart,
    Bij ons brandt het kaarsje weer en jullie blijven steeds in onze gedachten. Wat een moedige mensen zijn jullie!! Heel veel liefs en alle nodige kracht toegewenst.
    Jan en Odile

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Ellen en Mart,
    ook in Zoetermeer zijn we hard aan het duimen en branden we een kaars!
    lieve groeten,
    Hein en Inge Anoek Martijn en Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Ellen en Mart,
    Konden we maar meer voor jullie doen. Maar meer als heel veel voor jullie duimen met heel veel mensen moet een enorme steun zijn. Ik denk heel veel aan jullie.
    Liefs,
    Henny Rentinck

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via Anite hoorden wij over Ellen. Zijn vreselijk geschrokken en willen jullie laten weten dat we intens met jullie meeleven. Ook bij ons brandt een kaarsje en we duimen heel hard mee. Heel veel sterkte en kracht gewenst. Rolf en Marja Overwijk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mart en Ellen,

    Zoals velen met mij betreur ik de situati waar jullie in terecht zijn gekomen.
    Ik wens dan ook al het goede wat er maar is te krijgen aan jullie toe.
    Respect voor jou Mart om het op te kunnen brengen om deze blog bij te houden en zo een ieder die met jullie begaan is te informeren.
    Heel Heel veel sterkte Mart en Ellen.
    En op kantoor duimen we onze duimen stuk :-)

    Groetjes
    Hans Hamers

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Ellen en Mart,

    Duimen is wel het minste wat ik doen kan. Was het maar zo dat ik meer kon doen. Ik denk iedere dag aan jullie! Nogmaals ik duim met jullie mee en brandt een kaarsje om jullie extra kracht te geven.
    Heel veel liefs!
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste Mart en Ellen,
    We duimen ons hier helemaal suf en leven allemaal heel erg met jullie mee.
    Heel veel sterkte en kracht gewenst namens iedereen hier op kantoor in Barcelona.
    Veel liefs, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Ellen en Mart,
    Bewonderenswaardig en typerend hoe Ellen, hoe ziek ze ook is, de mensen om haar heen nog weet te stimuleren. Ook ik duim mee en ga er nog steeds vanuit dat ik binnenkort op bezoek kan!
    Veel liefs uit Amsterdam,
    Evie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He Mart,

    Lieve Ellen en Mart,

    Het blijft zo raken. Jouw verslagen over de reis die jullie nu aan het maken zijn en moeten maken. Iedere keer komen er tranen naar boven. Maar ook een glimlach. Een glimlach hoe Ellen het doet, hoe jij er mee gaat en hoe jullie het samen doen. Duimen omhoog, kaarsen aan. Wij duimen mee, steken een kaars aan.....en een hoop mooie wilde bloemen langs het pad waar jullie op wandelen. En Ellen is: vrouw van jou, zus, dochter, vriendin, tante, oppas, loopmaatje, collega, die heel lief, sportief, creatief, muzikaal, familiegek, attent, zorgzaam, overal inzetbaar, positieve instelling, goede telefoonstem, soms ongeduldig, kan kribbig zijn als het niet lukt, enthousiast, geinteresseerd en nieuwgierig is en zo willen wij met jullie nog erg lang op het pad blijven wandelen. Dat deze periode maar snel achter jullie mag liggen.

    Een dikke knuffel voor jullie allebei. D&G

    BeantwoordenVerwijderen