dinsdag 17 juli 2012

Dinsdag 17 juli (deel 4)

Tja, ik heb het gevoel dat het vandaag meer over mij (Mart) dan over Ellen gaat. Ellen is redelijk stabiel, maar ik heb inmiddels op deze afdeling geleerd dat dat zo maar ineens kan veranderen.

Vanavond zijn Cisca en Irene er al en als Karin en Fons op bezoek komen. Fons wil even met me naar beneden om wat te gaan drinken. Zo krijgen de 4 zussen wat tijd samen en loop ik volgzaam met mijn zwager mee. In de hal van het ziekenhuis blijkt dat dit een vooropgezet plan is: een aantal goede vrienden zitten rond een tafeltje wat vol staat met wijnglazen. Na een begroeting worden er een paar flessen ontkurkt en even later zitten we met hapjes en al heerlijk te borrelen. Uiteraard wil iedereen het laatste weten van Ellen, maar er is ook tijd voor andere gesprekken. Het lijkt verdacht veel op een verjaardagsfeestje :-)
Zo gaat dat een tijdje door totdat de bewaking ons komt melden dat het niet de bedoeling is dat we daar alcoholische dranken nuttigen. Heeft te maken met de vergunningen. Fons mompelt nog iets over het feit dat hij blij is dat ze nu pas komen. Het is in ieder geval een hele leuke verrassing en het heeft me echt een gevoel van jarig zijn gegeven............

Over dit blog: ik denk dat we inmiddels weten wie er in Rusland zit. Ook zijn Israel en Italie er bij gekomen. Verder denk ik iedere dag opnieuw dat we de limiet qua aantal hits wel bereikt hebben. Gisteren 504 (!), maar vandaag al weer 632. Vandaag ook weer 21 nieuwe kaarten gekregen.

2 opmerkingen:

  1. Ha, leuk Mart, goede aktie van je zwagers. Veel sterkte verder en bedankt voor de updates.
    Groeten, Henk en Margot
    P.S. Weet je wie er in Israel zit? Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, Ja ik weet dat Petra daar verkeerd...

      groeten, Mart

      P.S. Je dubbelfris pakjes zijn een succes!

      Verwijderen