vrijdag 27 juli 2012

Vrijdag 27 Juli (deel 1)

Eerst even iets rechtzetten: door alle hectiek ben ik vergeten te melden dat Ellen woensdagmiddag weer terug naar haar afdeling is gebracht. Het was niet meer nodig om haar op IC te houden. Ze krijgt genoeg zuurstof alleen het slijm in de keel geeft wel af en toe een benauwd gevoel. Dat wordt dus nog af en toe weggezogen. Zo ook vanochtend vroeg. Dan komt een verpleegkundige van IC even naar de afdeling, maar dat zijn inmiddeks ook bekende gezichten voor Ellen.

Ellen is nog steeds heel, heel erg moei en ziek. Als ik terug kom van de douche en me heb aangekleed, wordt Ellen wakker en vraagt "Is er nog post?". Toen heb ik dus de 19 nieuwe kaarten van gisterenmiddag voorgelezen.

Kijken wat vandaag ons brengt.

5 opmerkingen:

  1. Fijn te horen dat je weer terug op je kamer bent, Ellen. We denken aan je en sturen je energie.
    Liefs,
    Jan en Odile

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Ellen en Mart

    Kan wel niet zo`n mooi verhaal schrijven maar
    leef zeer mee met jullie ,brand een kaars en duim.

    Groet
    Henny Kooijman

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We kunnen met z'n allen een REUZENDUIM maken en dan de leukemie ONDER DE DUIM HOUDEN!! DOEN!!
    Met een krachtgroet van Henk en Coby.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Ellen en Mart,

    Gebruik al je kracht om dit te overwinnen.
    Wij denken aan jullie, heel erg veel.

    Veel liefs ,Trudy en Harry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Ellen en Mart,
    Tsjonge wat zijn jullie sterk allebei! Wat een respect heb ik voor jullie! Volhouden zou ik zeggen dan blijf ik voor jullie duimen!
    Liefs, Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen