woensdag 1 augustus 2012

Afscheid Ellen


12 opmerkingen:

  1. Beste Mart
    Gisteren kreeg ik het vreselijke nieuws en vandaag heb ik je blog ontdekt. De tranen stromen nu over mijn wangen. Allemachtig wat heeft Ellen gevochten. Allemachtig wat heb JIJ gevochten. Het is jaren geleden dat ik Ellen nog heb gezien maar de herinneringen aan de feestjes, de sinterklaasavonden, enz. staan in mijn geheugen gegrift. Heel veel sterkte!
    Jan van Gent

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mart,

    Via Pieter Stekelenburg kreeg ik het trieste bericht door over Ellen.
    Ook ik heb fijne herinneringen aan Ellen (eerst samen bij HP en later zij bij Agilent ik bij HP).
    Ik weet nog dat ik samen met haar de Trosloop heb gelopen (rond 1995) en hoeveel plezier ze aan het lopen beleefde.
    Altijd een lach, altijd vrolijk en een innemende persoonlijkheid waaraan ik goede herinneringen over heb gehouden.
    Wat een prachtmens!!!!
    Jij zult mij ook nog wel vaag herinneren van de tijd dat ik bij HP-Instruments Support werkte en wij de demo apparatuur voor Instrument-Sales in bewaring hielden en reserveerden.
    Ik ben jammer genoeg niet thuis a.s dinsdag 7 augustus anders had ik zeker acte de presence gegeven in Haarlem.
    Ook mij rest je heel veel sterkte te wensen in deze voor jou zo moeilijke tijd.
    Paul Post

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mart,

    Gecondoleerd met dit vreselijke verlies en sterkte met alles,

    Anneke Knollenburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Mart, familie en oppaskindjes,

    Het nieuws is inmiddels via vele bronnen overal aangekomen, ook hier in Amstelveen. Vreselijk om oneerlijke strijd te moeten leveren tegen een agressieve ziekte. Ik wens je/jullie heel veel sterkte met het verwerken van dit groot verlies.

    Ninou Steudel - Kaaijk (oud collega)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Mart, ik heb de afgelopen weken jullie strijd op de blog gevolgd en ik kan het nog steeds niet bevatten. Diep respect heb ik voor Ellen, die zo verschrikkelijk dapper deze strijd heeft geleverd en tegen alle hoop en verwachting in dit gevecht, zo oneerlijk, niet heeft mogen winnen. Diep respect ook voor jou en voor hoe jij je kanjer ter zijde hebt gestaan. Mijn gedachten zijn bij je nu, in deze zware tijd. Ik prijs me gelukkig dat ik Ellen heb mogen leren kennen en al was het kort, het was meteen duidelijk wat voor lieverd het was. Maar dat geldt ook voor jou. Ik heb jullie leten kennen als twee bijzondere, lieve mensen. En hoe gek dit misschien nu ook klinkt, jullie verhaal van de afgelopen weken heeft dit alleen maar bevestigd. Wat een kracht......en wat verschrikkelijk verdrietig dat het zo heeft moeten eindigen. Mijn hart gaat naar je uit en ik wens je alle kracht toe dit verlies een plekje te geven. Wat zal Ellen gemist worden. Linda (dochter van Henk Meijer).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Mart ,kan helaas niet bij het afscheid van jouw Ellen aanwezig zijn ,maar denk dinsdag aan jullie .
    Sterkte, Atie (veenloopster)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Mart,
    Van Ben Sepers kreeg ik het droevige bericht van het overlijden van Ellen te horen.
    Ik heb nog steeds goede herinneringen aan mijn tijd bij HP in Amstelveen waar we regelmatig hebben samengewerkt.
    Veel sterkte gewenst vanuit Dorndorf-Steudnitz (Duitsland)
    Hans Steinvoord

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste Mart,
    Een schok ging door mij heen toen ik hoorde dat Ellen zo plots is overleden.
    Haar inzet, steun en lach op kantoor heb ik niet vergeten.
    Ik kan me niet voorstellen hoe jij je voelt, maar wil je des te meer heel veel sterkte toewensen.
    Edwin Luijks - Uithoorn (oud-collega)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beste Mart,
    Woorden schieten tekort, niet te bevatten...
    Ik wens je heel veel sterkte en kracht met het verwerken van dit enorme verlies.

    Yoska Krook-Broers

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Ellen,

    Je bent er niet meer! Wat een gemis voor de wereld, en voor alle mensen die jou liefhebben. Het is lang geleden dat we collega's waren bij HP, en dat we samen meededen aan Computastars en aan andere sportieve evenementen, en ook daarnaast een hoop gezelligheid deelden. Ik ken niet precies het verhaal, maar begrijp uit de woorden van anderen dat het een oneerlijke strijd was tegen een ziekte... dat wens je niemand toe, en vooral jou niet.

    Lieve Ellen, goede reis en rust zacht, het was een voorrecht om je in mijn leven te hebben,

    Veel sterkte voor Mart,

    Hanneke Dingen (HP 1986-1989)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Mart,
    Elk jaar ontving ik van Ellen op 30 juli een verjaardagswens. Dit jaar jaar hoorde ik niets. Ze zal wel druk zijn, of zelf op vakantie zijn dacht ik nog.
    Totdat ik de overlijdensadvertentie in het NRC las. Met stomheid was ik geslagen. Ellen is er niet meer, dat kon er bij niet in. Zo’n levenslust en vrolijkheid.
    Meteen dacht ik terug aan die heerlijke onbezorgde tijd dat we samen werkten bij HP, toen nog aan de Van Heuven Goedhartlaan in Amstelveen. Wat hebben we veel plezier gehad, hard gewerkt en veel bereikt in die tijd.
    Ik kan me nog zo goed herinneren dat op een van de vele HP feesten Ellen opeens stralend van oor tot oor voor me stond, en me vertelde dat ze een nieuwe vriend had. Jij dus. Ik kon alleen maar heel erg blij voor Ellen zijn, want dat verdiende ze wel, een leuke vriend om samen mee door het leven te gaan.
    Het verlies van Ellen is voor jou dan ook onvoorstelbaar groot. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit verdriet. De enorme opkomst bij de crematie gaf aan hoe geliefd Ellen was, hopelijk helpt je dat de pijn te verzachten.
    Heel veel sterkte,

    Ton Serné

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Ton,

      Dank voor je reactie. Het is nog steeds niet voor te stellen dat ze er niet meer is. Vanaf nu moeten we he met de herinneringen doen. Zoals je schrijft zijn dat er heel veel heel erg mooi. Maar het blijft lastig...

      groeten, Mart

      Verwijderen