woensdag 8 augustus 2012

Dinsdag 7 Augustus 2012

Zo verdrietig dat zij er niet meer is. Zo dankbaar dat ik haar zo intens heb mogen meemaken. Ik hoop dat Ellen ergens glimlachend zit na te genieten van een indrukwekkend en Ellen-waardig afscheid.

Heel erg bedankt voor jullie medeleven en aandacht tijdens haar korte ziekbed en na haar overlijden.

Mart, ook namens de rest van de familie



Warme herinneringen aan
Ellen van Gijsel – Cornelisse
 Badhoevedorp, 12 december 1960                  Utrecht, 30 juli 2012

Mijn Kanjer
Je warmte,  je spontaniteit, je vrolijkheid, je gezelligheid, je liefde, je dankbaarheid, wat ga ik ze ongelooflijk missen. We hebben samen een hele mooie tijd gehad. Je hebt mijn leven compleet gemaakt en nu blijft er een leegte over. Dankbaar ben ik voor het feit dat jij zo’n belangrijke rol in mijn leven hebt gespeeld.

Mart
Mijn lieve Ellen
Dochter
zo prachtig
maakte me moeder
altijd in mijn hart
gemis


Rina
Onze lieve zus
Onze grote zus, altijd zorgzaam, altijd alles regelen. Jouw liefde voor ons was in alles merkbaar. Onze liefde voor jou kunnen we jou niet meer tonen. Wij zullen samen jouw taak overnemen en zorgen dat alle familie en vrienden de aandacht krijgen, die jij ze zou hebben gegeven.

Karin, Irene en Cisca
Onze lieve suikertante
Wij hebben zoveel leuke herinneringen aan jou. Bij je logeren, gezellig naar de speeltuin, spelletjes doen of samen koken. Als nichtjes mochten we wel eens mee als je op Mara en Daam ging passen. Dat was het leukste! Als jullie neefjes en nichtjes werden we altijd enorm verwend. Je bent en blijft voor altijd onze lieve suikertante en we zullen je nooit vergeten.

Kim, Dustin, Nikki, Leon, Elise,
Anouk, Stefan, Sabine en Niels
Onze tweede mama
Lieve Ellen, je bent de beste en we houden van je. Wij zullen altijd aan je denken en een kaarsje voor je branden. We vergeten je nooit.

XXX   Mara en Daam

3 opmerkingen:

  1. Mart,

    Claudia en ik, en ook de jongens, vonden het gisteren echt erg indrukwekkend. Ellen heeft er zeker wel van genoten. Wat een liefde kwam er naar boven. Als je ooit moet gaan, dan zo..

    We gaan met vakantie, en zullen er zeker nog veel over napraten. We komen na de vakantie wel eens langs voor lekker glaasje mierzoete dessertwijn ;-)


    Alex, Claudia en de jongens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mart,en ook mama Rina, Karin,Irene en Cisca,
    wat was dit een geweldig mooi afscheid!
    Wat ik gisteren al tegen je zei: dit had Ellen zelf georganiseerd kunnen hebben.
    Wat hebben jullie dit mooi gedaan, het is duidelijk dat jullie liefde voor haar heel diep zit, Ellen zal trots op jullie zijn.

    Heel heel veel sterkte voor jullie allemaal!!

    Liefs van Karin B ( zoals Ellen dat inderdaad altijd zei)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto van Ellen. Ik heb de dienst helaas moeten missen, maar ik ben in gedachten bij jullie geweest.
    Een hele dikke knuffel,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen