zaterdag 11 augustus 2012

Amsterdam Marathon

Nog een hardloop initiatief. Dit keer van Karin. Toen ze in het ziekenhuis aan Ellen vertelde dat ze een halve marathon wilde gaan lopen, antwoordde Ellen "Dat kan jij!"


Beste vrienden van Ellen,
Ik heb mijn zus Ellen beloofd om voor haar, voor het eerst, een halve marathon te gaan lopen  tijdens de marathon van Amsterdam. Ik zou het fijn vinden als er veel mensen met mij mee lopen, dat mag ook met een andere afstand en in je eigen tempo.
Ik wil t-shirts gaan laten drukken met ‘Voor Ellen’ erop en iets doen met een goed doel, kankerbestrijding, leukemiestichting of nog het liefst iets met kinderen en kankerbestrijding.
De plannen zijn dus nog in het beginstadium, maar ben je geïnteresseerd? Geef je dan op bij de Amsterdam Marathon en stuur een mail naar me met je naam, adres en t-shirtmaat. Dan leg ik vast een lijst aan. Als je al zou meelopen met een bedrijf, dan kun je het misschien wel combineren.
Ideeën en suggesties  zijn welkom!
Met vriendelijke groeten,
Karin Cornelisse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten