woensdag 24 oktober 2012

Amsterdam Marathon deel 5: Ellen blijft indruk maken!!!

Wil dit met jullie delen: Een fotografe heeft afgelopen zondag langs de kant gestaan om foto's te maken en kwam toch wel vaak een shirt met "voor ELLEN" tegen. Ze schrijft het volgende:


Afgelopen zondag maakte ik foto's van de halve marathon. 
Toen ik de foto's bekeek, zag ik een aantal mensen met het opschrift VOOR ELLEN op hun t-shirt.
Ik ben gaan googlen omdat ik wilde weten wat ze daarmee bedoelden. 

Ik heb jouw blog gevonden http://hoeishetmetellen.blogspot.nl/2012/08/amsterdam-marathon-deel-2.html En uiteraard heeft het verhaal mij geraakt.

Je kunt een paar renners terugzien met hun VOOR ELLEN shirt in de slideshow die ik van de foto's heb gemaakt. Kijk op mijn website: www.ushamarhe.nl

Als je het bericht ergens wil linken, dan kun je deze link gebruiken.
http://schrijfsterushamarhe.wordpress.com/2012/10/23/fotos-mizuno-amsterdam-marathon-2012/

Ik weet niet waarvoor je het geld gebruikt, ik neem aan dat het iets van doen heeft met de oorzaak van Ellen's heengaan.

Mocht het veilen van een van de foto's (met het opschrift VOOR ELLEN) uit de slideshow iets betekenen in het ophalen van donorgelden, laat het me dan weten. Ik denk en werk graag mee.


We houden jullie op de hoogte van het resultaat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten